با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ توافق با آموزش‌وپرورش برای آزادسازی ورود آموزگار و دبیر مرد به پایتخت
زیارت عاشورا

چهاربند

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت:‌ برای آزادسازی ورود آموزگار و دبیر مرد به پایتخت با وزارت آموزش‌وپرورش توافق کلی کرده‌ایم اما اینکه چه تعداد نیرو می‌توانند به تهران منتقل شوند به سیاست‌های آموزش‌وپرورش بستگی دارد.

اسفندیار چهاربند در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش که انتقال نیروهای مازاد شهرستان‌ها به تهران به کجا رسید؟‌اظهار داشت:‌هم‌اکنون در این زمینه در حال مذاکره با وزارت آموزش‌وپرورش هستیم تا تعدادی از نیروهای شهرستان‌ها را در تهران جذب کنیم اما اینکه تعداد آنها چند نفر است، هنوز مشخص نیست.

وی افزود: در رابطه با انتقال تعدادی نیرو از شهرستان‌ها به تهران با وزارت آموزش و پرورش توافق کلی کرده‌ایم و در سامانه امکان ثبت درخواست انتقال به تهران وجود دارد اما اینکه چه تعداد از درخواست‌های انتقال به تهران مورد موافقت قرار بگیرد به سیاست‌های وزارتخانه بستگی دارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت:‌آزادسازی ورود آموزگار و دبیر مرد به پایتخت یکی از درخواست‌های آموزش‌وپرورش شهر تهران است چرا که در شهر تهران با کمبود آموزگار و دبیر مرد مواجه هستیم و بیشتر تراکم نیروها در مناطق شمالی پایتخت است.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

طراحي سايت شرکتي
ساعت10:50---28 تير 1394
سلام.مطلب خيلي خوبي بود.ممنون .

طراحي سايت شرکتي , ساخت وب سايت شرکت ها
http://efanet.ir/corporation-site


طراحي سايت شرکتي
ساعت10:41---28 تير 1394
سلام.مطلب خيلي خوبي بود.ممنون .

طراحي سايت شرکتي , ساخت وب سايت شرکت ها
http://efanet.ir/corporation-site


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 28 تير 1394برچسب:, | 10:22 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |